Известие

Collapse
No announcement yet.

Просто 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Цъкането може да е от дюзите. Те така цъкат.
    Тресенето от бедна смес или голямо предварение.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #62
      Нямам представа какво е маслото.Това с ауспуха съм го правил.
      Тези дюзи маи е краино време да ги сваля и почиста.Кабелите които влизат към дюзите са оръфани,някои имали представа дали се продават нови,или да си търся на старо.

      Comment


      • #63
        ефекта от почистването на дюзите е добър доста ,на мойта имаше голям ефект.и си оправи кабелите
        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
        Звукът може да бъде
        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

        Comment


        • #64
          Почистих дюзите.Не съм я палил още за да видя има ли ефект.Разбрах откъде са вибрацийте - горния тампон зад двигателя, на скоростната кутия(заминал си е).Поръчан е нов и утре ще се сменя.Само се чудя как ще стане.Сменя се само гумата,ще сложа крик,ще сваля болта и гайката лесно,но после как да изтегля тампона напред за да го избия??
          Относно дюзите,снимал съм как са наръфани кабелите.По точно началото към дюзите.Дали немога да сменя само тази част?Ако в някой ел. магазин имат такова.
          И не на последно място ако на някои му се намират нещата от първите две снимки,ще съм благодарен.Това са маркуча за маслените пари към колектора и един накраиник отиващ пак към колектора.
          Attached Files

          Comment


          • #65
            какво му е на маркуча за маслените пари. втория вакум направо го сменяй с едно бензиново маркуче. на кабелите на инжекторите , тия гумени уплътнения ги скъсай и виж как са кабелите. ако са ок, от електромагазин купуваш самовулканизираща се лента бишоп , навърташ отгоре и забравяш за тая работа.
            точка

            Comment


            • #66
              Маркуча е скъсан.А вакума ми се ще да си е оригинален.Не че не става и с някакво маркуче,но си ме дразни като знам.
              А идеята за кабелите е супер,благодаря.

              Comment


              • #67
                Колега за вакумните маркучета ще ти дам един съвет.Отиваш в магазин за руски автомобили и вземаш силиконово маркуче за жигула и забравяш за проблема.Виждал съм такива маркучета на по 30 год. и е буквално като ново!!!!!
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • #68
                  Маркуча за картерните газове го имам, но не знам до колко е оригиналем.
                  Колкото до вакуумното коляно с тръбичката, имам поне два комплекта, защото отдавна съм направил това, дето ти го каза Реалсекс.
                  Маркучета 1/8" или 3.2 мм. ако по-ти харесва и си на шест!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #69
                    Ще можеш ли да ми ги пратиш по еконт?Каквато цена кажеш,такава ще платя.А какво означава,че не е оригинален маркуча?Не е от алфа,или е преправян.

                    Comment


                    • #70
                      Да видим дали правилно разсъждавам-за да сменя горния тампон на скоростната кутия,трябва да изкарам цялата метална скоба и да избия тампона от нея.Питам защото днес се опитвах това да направя,но го оставих за утре,та ако греша някъде да го знам.

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
                        Отново ще повдигна въпроса с тресенето на двигателяКато я запаля тресе и трака като дизел.Това на 1000 оборота.Като вдигна на 2000 и мърка.Клапаните се чуват-звука е като тцъкане.Въпроса ми е как да разбера дали клапаните са за смяна без да се отваря мотора?
                        за проверката на клапаните -голяма простотия е ама...
                        взимаш едно листче хартия - отиваш отзад на ауспуха и за 2-3 см от него го задържаш за малко -на празен ход листчето НЕ трябва да се връща към генерацията .
                        Между другото ако има кой да провери дали не е прескочила зъбче ще е добре .

                        и следващото нещо,което ще напиша си жива дивотия , но е факт -цяла година се чудя защо колата ми губи такт и и падат оборотите , съответно като загуби такт се чува едно цъкане .какво ли не пробвах -нищо -докато най накрая едно приятелче не погледна с едно огледалце из цилиндрите и се оказа че свеща на 1-ви цилиндър се е пукнала и парченце от керамиката се е загнездило м/у свеща и главата и следователно лулата не може да влезне добре на свеща и от там прескача искра и работи като трактор
                        alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Sergey_gigov Покажи съобщение
                          за проверката на клапаните -голяма простотия е ама...
                          взимаш едно листче хартия - отиваш отзад на ауспуха и за 2-3 см от него го задържаш за малко -на празен ход листчето НЕ трябва да се връща към генерацията .
                          Между другото ако има кой да провери дали не е прескочила зъбче ще е добре .

                          и следващото нещо,което ще напиша си жива дивотия , но е факт -цяла година се чудя защо колата ми губи такт и и падат оборотите , съответно като загуби такт се чува едно цъкане .какво ли не пробвах -нищо -докато най накрая едно приятелче не погледна с едно огледалце из цилиндрите и се оказа че свеща на 1-ви цилиндър се е пукнала и парченце от керамиката се е загнездило м/у свеща и главата и следователно лулата не може да влезне добре на свеща и от там прескача искра и работи като трактор
                          Не са простотии, а съвсем реални неща.
                          Бях пуснал една тема " Най-тъпите аварии" , точно с цел да събираме подобни неща. Нещо не я намирам. Или не търся добре или Боби я е метнал в коша!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #73
                            Как се сваля тампона на скоростите отгоре?Никои ли не е свалял?Три дни се мъча.Свалих всички болтове и гаики от тампона,освен болта които захваща скобата отзад.Там са един болт в средата,една гаика от шофьорската страна и един болт от пасажерската страна.Този последния не може да излезе.Не му достига около сантиметар.Опира в тръбите на реиката и купето.Разкачих задния тампон на скоростите,както и предния на гредата.Остана да сваля целия двигател за един тампон
                            Свалям с крик двигателя,но не слиза кои знае колко.Какъв е начина на сваляне на този тампон?

                            Comment


                            • #74
                              Трябва ти канал. Скоростната кутия се пуска на долу.

                              Comment


                              • #75
                                Супер,ми сега и механична реика ще си търся.Ако някои има такава нека се свърже с мен.

                                Comment

                                Working...
                                X